АВТОРСЬКИЙ КОЛАЖ в НОВОЇ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНІЇ CELINE

Німецький фотограф Юрген Теллер був запрошений створити рекламну кампанію весняно-літньої колекції бренду CELINE. Простота - це явно те, чим керувався майстер знімків в стилі фешн. Складалося відчуття, що це просто розваги початківця коллажіста: суть обробки полягала в заміні фону, при цьому не так акуратно, як цього вимагає технічна система коллажувания, а більше творчо, хаотично, в художньому стилі.
Природно, цей прийом був використаний не тому, що фотографу не хотілося морочитися - переслідувалася художня мета. Фото не були зроблені в студії, раз у раз можна розглянути на задньому фоні блакить неба, моря, або іншого пейзажу.
Традиційну героїню рекламних кампаній бренду - канадську модель Дарину Вербову на цей раз змінили нові обличчя, хай не такі досвідчені, але не менш харизматичні! Їх імена: Карлі Лойс, Регіце Крістенсен і неординарна Віра Ван Ерп.
Фібі Файлз, яка є креативним директором бренду CELINE, сприйняла ідею креативних колажів дуже позитивно, можна навіть сказати, що вона цілком підтримала майстра художнього кадру в його справі. Сама Фібі Файлз очолила бренд в 2009 р, її відмінними рисами в керівництві брендом стала пристрасть до сміливих форм і графічних принтів.